Проектна потужність

784 учні

Фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти

1213 учнів

1 - 4 класи:571 учень.

5 - 9 класи:578 учнів.

10 - 11 класи:63 учнів.

Кількість класів- 43.

Кількість вчителів, що працюють в школі- 69

Територія обслуговування:

с. Крюківщина

Режим роботи Крюківщинської ЗОШ І - ІІІ ступенів на 2017-2018н.р.

Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» 2017/2018 навчальний рік розпочинається 01 вересня святом – День знань – і закінчується не пізніше 01 липня.

НАВЧАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ ОРГАНІЗОВУЮТЬСЯ ЗА СЕМЕСТРОВОЮ СИСТЕМОЮ:

І семестр– з 01 вересня по 27 грудня 2017 року,

ІІ семестр– з 15 січня по 25(26) травня 2018 року.

Тривалість уроків становить:

у 1-х класах – 40 хвилин, у 2-11 класах – 45 хвилин.

Школа працює з 7.30 до 18.30

Початок занятьо 8 годині 15 хвилин.Закінчення в 18.20

Розклад дзвінків (І зміна)

1 - 3 класи, 5 - 11 класи

1. 8.15 - 9.00

2. 9.10 - 9.55

3. 10.15 - 11.00

4. 11.10 - 11.55

5. 12.05 - 12.50

6. 13.00 - 13.45

7. 13.55 - 14.40

8. 14.50 - 15.35

Розклад дзвінків (ІІ зміна)

4 класи

1. 13.00 - 13.45

2. 13.55 - 14.40

3. 14.50 - 15.35

4. 15.45 - 16.30

5. 16.40 - 17.25

6. 17.35 - 18.20

Навчальний рік закінчується проведенням державної підсумкової атестації випускників початкової, основної і старшої шкіл.

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 за №157/26602 учні 4, 9 та 11 класів складають державну підсумкову атестацію. Перелік предметів для державної підсумкової атестації, форму та терміни її проведення Міністерством освіти і науки України буде затверджено додатково.

Дати проведення свята "Останній дзвінок" та вручення документів про освіту буде визначено додатково.

Навчальні екскурсії та навчальна практика організовуються протягом навчального року.

Упродовж навчального року для учнів будуть проводитись канікули:

осінні з 30.10.2017 по 05.11.2017,

зимові з 28.12.2017 по 12.01.2018,

весняні з 26.03.2018 по 01.04.2018.

Режим роботи закладу:п’ятиденний навчальний тиждень, дві зміни

Вакансії:

вчитель математики та інформатики - 1,

вчитель початкових класів - 1.

Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти:

2 комп'ютерних класи, комп'ютерів -32, інтерактивних комплексів -1, проекторів -1, електронний тир - 1. Інтернет.

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами:

пандус - в основній школі;

Додаткові освітні послуги та їх вартість:

відсутні

Перелік товарів, робіт і послуг, отримання як благодійна допомога:

Ремонт центрального входу,спортивного залу, шкільної їдальні

Оренда приміщень:

ТОВ "Студіком"

Про прозорість та інформаційну відкритість діяльності школи

Відповідно до статей 26, 30, 78, 79 Закону України «Про освіту» від 5 вересня 2017 року № 2145-VІІІ (далі – Закон), на виконання наказу департаменту освіти і науки Київської області державної адміністрації від 01.11.2017 №339 «Про прозорість та інформаційну відкритість діяльності закладів освіти» та наказу по відділу освіти «Про прозорість та інформаційну відкритість діяльності закладів освіти» від 06.11.2017 року, з метою забезпечення прозорості та інформаційної відкритості діяльності школи,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити відповідальними:

1.1. За діяльність школи в частині прозорості та інформаційної відкритості:

1.1.1. Публічної інформації – Корнієнко В.Г., заступника директора школи з господарських питань.

1.1.2. За своєчасне оприлюднення публічної інформації та публічних коштів на веб-сайті школи – Смірнову О.Ю., вчителя інформатики.

2. Відповідальним особам школи:

2.1. Оприлюднювати та надавати школою:

2.1.1. Згідно із частиною І статті 68 Закону всю публічну інформацію відповідно до вимог Законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про відкритість використання публічних коштів»

щоквартально;

2.1.2. Інформацію про стан виконання бюджету у розрізі статей доходів і видатків

не пізніше 1 березня року;

2.1.3. Фінансові звіти про надходження та використання всіх отриманих коштів, у тому числі благодійної допомоги та коштів, які надійшли з інших джерел не заборонених законодавством

до 10.01.2018,

надалі – щорічно до 1 лютого;

2.2. Забезпечити умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю школи.

2.3. Інформувати районний відділ освіти про виконання Закону в частині прозорості та інформаційної відкритості діяльності школи.

до 20.12.2017,

надалі – щоквартально

до 10 числа наступного місяця;

3. Грибу М.Г. заступнику директора з навчально-виховної роботи:

3.1. Створити на веб-сайті школи окремий розділ для відображення прозорості та інформаційної відкритості діяльності школи.

до 01.12.2017;

3.2. Забезпечити умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю школи.

3.3. Контролювати оприлюднення на офіційному веб-сайті:

3.3.1. Інформації та документів, до яких школа зобов’язана забезпечувати відкритий доступ відповідно до переліку, наданого у частині 2 статті 30 Закону

до 10.11.2017;

3.3.2. Кошторисів і фінансових звітів про надходження та використання всіх отриманих публічних коштів, у тому числі благодійної допомоги та коштів, які надійшли з інших джерел, не заборонених законодавством

до 10.01.2018,

надалі – щорічно до 01 лютого;

3.3.3. Інформації про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості

до 10.11.2017;

3.3.4. Інформації про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

до 10.11.2017;

3.3.5. Інформації про надання платних освітніх та інших послуг відповідно до вимог пункту 3 статті 78 Закону

3.4. Розміщувати для відкритого доступу інформацію та документи, зазначені у пунктах 3.3.1. – 3.3.4. цього наказу, не пізніше, ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них (частина 4 статті 30 Закону).

3.5. Здійснювати контроль за своєчасністю та достовірністю розміщеної інформації на веб-сайті школи.

3.6. Інформувати відділу освіти про виконання Закону в частині прозорості та інформаційної відкритості діяльності школи.

до 10.12.2017,

надалі – щоквартально

до 10 числа наступного місяця;

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор школи А.І.Сніцар

Кiлькiсть переглядiв: 272

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.